Husabø Skole

Velkommen til  Husabø skole!

Husabø skole er den største skolen i Eigersund kommune. Vi er en 1-7 skole med to klasser på hvert trinn. Det er ca. 320 elever på skolen, og SFO har ca. 120 elever. Vi driver også grunnleggende norskopplæring (GNO) for nye elever med andre morsmål i kommunen.

Nyttig informasjon

Her har vi samlet informasjon som vi tenker er nødvendig og nyttig for foresatte, elever og andre.  Ta kontakt dersom dere savner informasjon her.

HenrietteSFK.mp4

Vi i Eigersund kommune har fått vår helt egen fritidskoordinator! Henriette Sandvik hjelper elever som er nye i Eigersund med å finne seg en fritidsinteresse som passer for dem.  Se filmen og bli bedre kjent med tilbudet.

Ta kontakt på e-post: hensan@eigskole.no.

Informasjon om nytt kjøremønster i forbindelse med bygging av Husabø Ungdomsskole

Som riggområde i byggeperioden vil både byggearealet for nybygg og tomta til tidligere Husabø barnehage, samt veien imellom, bli benyttet. I den forbindelse har vi fått godkjent å stenge Husabøveien mellom krysset Husabøveien/Prestegårdsveien og krysset Husabøveien/Gamle Prestegårdsvei. Det vil medføre nye kjøre- og gangmønstre for busser, biler og gående/syklende i området rundt Husabøskolene.

Følg oss gjerne på Instagram for små glimt fra skolehverdagen vår!

Riktig god jul♥️!

Vi vil takke alle foresatte og elever for et år med godt samarbeid, mye ståpåvilje og mange flotte øyeblikk.

Kos dere med vår digitale julehilsen, og nyt julefred og sørvestlandsk julevær.

Juleklem fra

alle ansatte på Husabø skole